{{ctrl.notification}}
راهنمای گام به گام خرید بلیط هواپیما

برای جستجوی مناسب ترین و ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما، بهترین راه، جستو در سایت سپهر 360 است. شما می توانید در کمترین زمان ممکنه بهترین انتخاب از خرید بلیط  را داشته باشید.

 

 

در ابتدا برای خرید بلیط هواپیما بصورت یکطرفه گزینه «پروازهای داخلی» را انتخاب کنید. در اینجا طبق عکسی که در زیر نمایش داده شده می بایست مبدا،‌ مقصد و تاریخ رفت را انتخاب کنید. در نهایت بر روی جستجو کلیک کنید. تا تمامی پرواز های مورد نظر نمایش داده شود.

 

راهنمای خرید بلیط

 

 تمامی پروازهای ایرلاین‌ها با زمان و تاریخ در حال نمایش است. همچنین شما می توانید از گوشه سمت راست زمان پرواز، نوع ایرلاین، نوع پرواز و کلاس پروازی‌های مورد نظر خود را فیلتر کرده تا نمایش را فقط به مواردی که مد نظر خودتان می باشد محدود نمایید تا جستجوی راحت تری داشته باشید.

 

 

بعد از انتخاب یکی از پرواز ها،‌شما به صفحه جدیدی وارد می‌شوید که باید تعداد افراد  بزرگسال و کودک را انتخاب نمایید.

 
 
 

در این قسمت می بایست نام تک تک افردی که قصد خرید بلیط برای آنها را دارید با دقت وارد نموده و در نهایت دکمه ثبت را بزنید.

در آخر قبل از پرداخت وجه شما پیش فاکتور خود را می‌بیند و در صورت لزوم می توانید اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده نمایید .(‌دقت کنید که بعد از پرداخت وجه و نهایی شدن مراحل خرید امکان ویرایش نام توسط کابر وجود ندارد.)
همچنین تا قبل از پرداخت وجه شما می توانید در صورت پشیمانی از خرید (به هر علتی)‌ بر روی دکمه انصراف کلیک نمایید. و خرید خود را کنسل کنید

 

 

در نهایت یکی از درگاه‌های پرداختی را انتخاب و برروی ادامه کلیک نمایید. تا وارد صفحه درگاه پرداخت بانک شوید. بعد از طی کردن این مرحله، بلیط شما با مشخصات ثبت شده به ایمیل شما ارسال می‌گردد.

در انتها قابل به ذکر است، در تمامی مراحل خرید و ثبت نام تیم مجرب sepehr 360 همراه شما خواهد بود و در صورت نیاز می توانید با دفتر مجموعه تماس بگیرید.

 
 
date_range یکشنبه 15 مهر 1397 remove_red_eye 3105 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09351600466
02191099499
ثبت نظر
chat 0