{{ctrl.notification}}
خرید بلیط چارتر لحظه آخری در سپهر 360

خرید بلیط چارتر لحظه آخری در سپهر 360

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از جمله بلیط لحظه آخری مشهد، کیش، اصفهان , شیراز و .. در سامانه سپهر 360 بصورت آنلاین امکان پذیر است و شما می توانید به راحتی  بلیط چارتر با مسیر دلخواه خود را در صورتیک  جستجو کنید و با کمترین قیمت و تخفیفات  پیشنهادی آن را خریدای کنید.

یکی از پرتردد ترین مسیر های پروازی در ایران مسیر تهران مشهد است که بلیط آن اغلب به صورت چارتر عرضه می گردد. 

 

 

 

قوانین مرتبط با بلیط هواپیما لحظه آخری و چارتر


تغییر نام بلیط هواپیما

در پروازهای چارتری بدلیل قیمت های مناسب آن و زمان‌های خاصی که پرواز ارائه می‌شود معمولا تغییر نام توسط آژانسی که بلیط از آن خریداری شده و با همکاری تامین کننده چارتر صورت می گیرد و مسافر تمامی خسارات مرتبط را متقبل خواهد شد.

 

استرداد بلیط

بلیط هواپیما لحظه چارتر معمولا غیر قابل استرداد است. و بدلیل نزدیک بودن زمان خرید بلیط با زمان پرواز و مدت زمان کوتاهی که این بین است امکان استرداد بلیط وجود نخواهد داشت . استرداد بلیط چارتر بستگی به چارتر کننده دارد و مسافر می بایست در اینگونه مواقع با با پشتیبانی سایت صورتیک تماس گرفته تا راهنمایی های لازم انجام شود .

 

جابجایی بلیط هواپیما

جابجایی بلیط هواپیما چارتر، در صورتی انجام می شود  که آژانس چارتر کننده سهمیه داشته باشد امکان پذیر می باشد. که پرداخت هرگونه خسارات احتمالی بر عهده مسافر است.

 

جا ماندن مسافر از پرواز

مسافر دارای بلیط هواپیما لحظه آخری و چارتر در صورت جاماندن از پرواز، به منزله سوخت 100% ای می باشد و هیچ گونه وجهی در قبال آن به مسافر برگردانده نمیشود.

 

تغییر زمان پرواز توسط آژانس چارتر کننده

مواقعی مانند کنسل شدن پرواز، نقض فنی و .. که آژانس چارتر کننده اقدام به تغییر ساعت پرواز میکند ، تامین کننده هیچ مسولیتی نداشته و تنها وظیفه اطلاع رسانی را برعهده خواهد داشت.

 

خرید بلیط چارتر از سپهر 360

همچنین سایت سپهر 360 از ابتدای خرید تا انتهای خرید همراه شماست

 

date_range سه شنبه 17 مهر 1397 remove_red_eye 6258 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09351600466
02191099499
ثبت نظر
chat 0