{{ctrl.notification}}
راهنمای خرید اینترنتی بلیت اتوبوس

بسیاری از شرکت‌های معتبر حمل‌ونقل جاده‌ای سایت‌هایی دارند که اطلاعات تمامی مسیر‌ها در آنها درج می‌شود و می‌توان از آنها به‌صورت اینترنتی بلیت خرید.همراه با صورتیک باشید 

شركت صورگشت شرق (آدرس اينترنتي: sourtik.com) سرويس‌هاي سفر مناسبي را به مسافران ارائه مي‌كنند.

 

گرچه تعداد سايت‌هاي خريد اينترنتي بليت اتوبوس زياد است اما خرید از سایت صورتیک بسیار آسان و بصرفه تر از سایت های دیگر است ابتدا بايد بخش ثبت‌نام سايت را پيدا كنيد و با وارد كردن مشخصات مورد نياز، حساب كاربري بسازيد و نام كاربري و كلمه عبور را دريافت كنيد. بعد از وارد شدن به سايت، در صفحه اصلي سايت دنبال بخش مربوط به انتخاب شهر مبدا و مقصد بگرديد.

در اين بخش شهر مبدا، شهر مقصد و تاريخ حركت را وارد كنيد و روي دكمه تأييد يا جست‌وجو كليك كنيد تا صورتیک ، گزينه‌هاي موجود را نمايش بدهد. در قدم بعدي بايد صندلي‌ها را انتخاب كنيد و بعد از تأييد قيمت نهايي، وارد درگاه پرداخت اينترنتي شويد و از طريق كارت شتاب، مبلغ را به‌صورت اينترنتي واريز كنيد. بعد از تمام شدن عمليات پرداخت اينترنتي، دوباره به سايت  برگشت داده مي‌شويد و اين بار پيغام رزرو شدن بليت و اطلاعات ديگر را مشاهده مي‌كنيد.

 

  • نكته‌ها:

- هنگام وارد كردن آدرس ايميل و شماره تلفن‌تان دقت كنيد، چون مشخصات بليت‌ تان براي ايميل و گوشي‌تان هم ارسال مي‌شود. اين مشخصات بعدا به دردتان مي‌خورد.

- هنگام رفتن به پايانه (يا ترمينال) شماره رهگيري و شماره خريد را همراه داشته باشيد. كارت شناسايي را هم فراموش نكنيد.

- هنگام خريد به نام ترمينال هم توجه كنيد. به‌خصوص در شهرهاي بزرگ كه چند ترمينال دارند.

date_range یکشنبه 29 مهر 1397 remove_red_eye 2293 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09351600466
02191099499
ثبت نظر
chat 0