{{ctrl.notification}}
راهنمای خرید اینترنتی بلیط از صورتیک

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، هواداران خاص خود را پیدا کرده است. تا در ابتدا با راه هایی که قبل از خرید بلیط باید دانست آشنا شوید .

 برای خرید بلیط بصورت اینترنتی از صورتیک باید سه شرط زیر را داشته باشید،‌ که در این مقاله این موارد به وضوح توضیح داده شده است.

 

1. یک ایمیل لازم است تا بتوانید با آن ثبت کنید تا سیستم قادر باشد بلیط شما را به ایمیل ثبت شده ارسال کند یا در صورت هرگونه مشکلی در هنگام خرید بلیط از این طریق قابل پیگیری باشد. اگر ایمیلی نداشتید نگران نباشید شما می‌توانید در صورتی که قادر به ساختن ایمیل نبودید، از همکاران ما در صورتیک راهنمایی بگیرید 

2. یک کارت بانکی عضو شتاب که رمز دوم آن را هم داشته باشید برای خرید بلیط از صورتیک  و دیگر سایت های اینترنتی فروش بلیط بصورت اینترنتی لازم است. اگر رمز دوم ندارید می توانید از خودپرداز همان بانکی که در آن حساب دارید رمز دومتان را بگیرید.

3. پول به اندازه کافی برای خرید بلیط هواپیما داشته باشید. صورتیک این امکان برای برای شما فراهم کرده است  که به راحتی بتوانید از هر شهر یا کشوری بلیط دریافت کنید لازم به ذکر است که با خرید از سایت ما تخفیف هم میگیرید
 

در نهایت شما می توانید به راحتی خرید بلیط خود را با خیال راحت انجام داده و در تمامی مراحل ثبت نام  صورتیک همراه شما خواهد بود.

date_range پنجشنبه 15 شهریور 1397 remove_red_eye 2452 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09351600466
02191099499
ثبت نظر
chat 0