{{ctrl.notification}}
۱۰ مورد از بهترین رستوران های ایران

بهترین رستوران های ایران کدامند؟ اگه دوست داری یه غذای خوش طعم و لذیذ رو در یکی از بهترین رستوران های ایران تجربه کنی و لحظات زیبایی رو هم ثبت کنی پس بهتره با این مقاله همراه باشی...

همراه با صورتیک

1. رستوران گردان برج میلاد یه رستوران متفاوت و شیک

 

اگه میخوای مهمان یه رستوران متفاوت و خاص باشی، رستوران گردان برج میلاد رو بهت پیشنهاد میکنم. توی این رستوران بهترین دسرهای بین المللی و انواع غذاهای ایرانی رو همراه با نواختن پیانو توی محیطی بی نظیر ارائه میده و با گرفتن عکس سلفی در نمای 360 درجه ای میتونی لحظه خاطره انگیزی رو ثبت کنی.

آدرس: تهران، بزرگراه همت غرب، برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد

 

رستوران گردان برج میلاد

 

2. رستوران کوهپایه یکی از بهترین رستوران های ایران

 

رستوران کوهپایه یکی از بهترین رستوران های دربند با فضا و محیطی فوق العاده و غذاهای عالی است. محیط داخلی این رستوران شکل خاصی داره و تصوری از کوهپایه رو بهت میده که از دیدنش شگفت زده میشی.

آدرس: تهران، دربند، میدان کوهپایه

 

 رستوران کوهپایه

 

 

3. رستوران شیک نایب وزرا تهران

 

شاید جالبه که بدونی نایب موسس چلوکباب و قدیمی ترین چلوکبابیه تهرانه.اگرچه رستورانای زیادی با این اسم فعالیت می کنن اما اولین رستوران نایب که شهرت زیادی بین مردم تهران پیدا کرده  توی سبزه میدان(بازار تهران) است و تنها شعبه ش هم نایب وزراء هس که ۲ سالن مجزا و ظرفیت ۱۶۰ نفر داره،توی سالن A بوفه VIP هست که توش می تونی از صدای پیانو لذت ببری و توی سالن B بوفه نایب آماده پذیراییه.

آدرس: تهران، وزراء، خالد اسلامبولی، بالاتر از سینما آزادی، کوچه سوم

 

رستوران  نایب وزرا تهران

 

 

4. رستوران تماشا یکی از لاکچری ترین و بهترین رستوران های ایران

 

وقتی دکور طبقه ششم میلاد نور با بقیه طبقات خیلی متفاوته خب باید رستورانش هم متفاوت باشه دیگه! منوی این رستوران غذای هندی ، مکزیکی ، فرنگی ، ایتالیایی ، آسیایی و البته دریایی داره و خیلی متنوعه و امکانات خوبی هم داره. اینجا می تونی استیک با سس قارچ، میگو و کباب برگای فوق العاده ای نوش جان کنی.

آدرس: تهران، شهرک غرب، میلاد نور، طبقه ۶

 

 رستوران تماشا

 

 

5. رستوران خاص ارم شاندیز مشهد

 

اگه سفری به مشهد داشتی و بعد از زیارت خواستی که یه غذای خوب نوش جان کنی، اگه از یه مشهدی در موردش بپرسی حتما با لهجه شیرین و خاصش بهت رستوران ارم شاندیز رو پیشنهاد میکنه. غذایی هم که برات انتخاب میکنه حتما شیشلیک است!! یه غذای محبوب که همه ایرانی ها هم دوستش دارن.

آدرس: مشهد ،شاندیز – نرسیده به میدان دوم – رستوران ارم شاندیز

 

 

رستوران ارم شاندیز مشهد
 
 
 

6.  پسران کریم مشهد از شیک ترین و بهترین رستوران های ایران

 

” پسران کریم” یکی از رستوران‌های قدیمی و معروف شهر مشهده و هرکسی یک‌بار غذای این رستوران رو امتحان کرده باشه، دلیل معروفیت و محبوبیت اینجا رو می‌دونه چون این رستوران یکی از شلوغ‌ترین رستوران ها در نوع خودشه، که هر موقع از روز به این رستوران مراجعه کنی باید برای پیدا کردن جا و نشستن کمی صبر کنی. انواع غذاهای ایرانی در منو این رستوران دیده میشه ولی چلو ماهیچه اینجا از همه معروف‌تره.

آدرس :مشهد، چهارراه خیام، نرسیده به سه‌راه فلسطین، کوچه فرهاد، فرهاد ۲۲

 

رستوران پسران کریم مشهد

 

 

7. رستوران فوق العاده  باغ راز شیراز از بهترین رستوران های ایران

 
 

همونطوری که از اسمش معلومه این رستوران باغ فوق العاده توی شیراز است. باغ راز از چند قسمت تشکیل شده فضای داخلی، فضای باز توی باغ و پشت بام که منظره ای بی نظیر رو بهت نشون میده. یادت باشه که منوی قسمت داخلیه این باغ با منوی فضای باز فرق میکنه.  میتونی انواع غذاهای لذیذ رو توی این رستوران زیبا تست کنی.

آدرس : شیراز، قصردشت، بلوار شاهد

 

رستوران باغ راز شیراز

 

 

 

8. رستوران معروف باغ شاپوری شیراز

 
 

بعد از اینکه خوب قسمت های مختلف کاخ و باغ را دیدی احتمالا گرسنه ات میشه، توی یکی از قسمت های دنج باغ رستورانی هس که می تونی یک غذای خوشمزه شیراز ی سفارش بدی و در حالی که از طعم بی نظیر آن لذت می بری محو تماشای چشم اندازهای باغ و عمارت زیباش بشی. توی این رستوران موسیقی زنده هم اجرا میشه و  شیوه دکوراسیون سنتی اش لحظات رو خاطره انگیز تر می کنه. در قسمتی از این باغ نمایشگاه هایی از آثار هنری شیراز برگزار میشه که می تونی از اون ها هم دیدن کنی.

آدرس: شیراز،خیابان انوری جنب ساندویچی 110. باغ و عمارت شاپوری

 

رستوران باغ شاپوری شیراز

 

 

 

9. رستوران  پرطرفدار خاله خاور در چابکسر

 

مناطق شمالی ایران به خاطر طبخ غذاهای اصیل ایرانی و سنتی خاص خود شهرت زیادی داره.استان گیلان هم به لطف بانوان هنرمندش از این نظر جایگاه ویژه‌ای داره. خاور خانم یک بانوی خوش ذوق  گیلانی هس که با تاسیس رستورانی نسبتا کوچک با غذاهای بسیار خوشمزه شهرت زیادی کسب کرده. میتونی یه روز هم مهمان رستوران خاله خاور باشی.

آدرس: استان گیلان، ۳ کیلومتری چابکسر، روستای سرولات

 

 رستوران خاله خاور در چابکسر

 

 

10. رستوران باکلاس و زیبای خوان گستر اصفهان

 

رستوران‌های خوان‌گستر اصفهان از محبوبیت وی‍ژه‌ای بین همه داره. یه رستوران خیلی شیک و زیبا با منوهای جذاب که میتونی غذاهای خوشمزه ای رو توی یه محیط خاص امتحان کنی.این رستوران جزو بهترین رستوران های ایران است که طرفداران خاصی هم داره.

آدرس : اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی-سیتی سنتر-طبقه سوم

 

رستوران خوان گستر اصفهان

 

 

 

date_range دوشنبه 05 آذر 1397 remove_red_eye 3923 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09351600466
02191099499
ثبت نظر
chat 0